OPEN CALL

Mikhailo KULYK
UKRAINE

KONKUBINAT

 

Mike Kulyk - 29 years old Ukrainian-based contemporary and documentary photographer.
Was studying photography in Lviv, Ukraine. Was a student of MYPH art school. 

Was exhibited at Kyiv Photo Fair 2019

 

 

"Konkubinat" è un progetto pseudo-documentario che ritrae le coppie nel loro spazio comune. Il progetto è una riflessione su ciò che è comune e unico in ciascuna di queste unità sociali. È anche un tentativo di vivere e adottare l'interazione all'interno di una relazione stretta.

 

 

"Konkubinat" is a pseudo-documentary project depicting couples in their common space. The project is a reflection on what is common and unique in each such social unit. It is also an attempt to live and adopt the interaction within a close relationship.

 

 (N.d.r.)  Questo lavoro è stato scelto perché in netto contrasto con le visioni di artisti che proiettano le loro storie nel futuro. Qui assistiamo esattamente alla fotografia di un  pensiero , opposto, nichilista, in cui giovani coppie sono riprese durante la costruzione del loro presente e non del loro futuro.

(Editor's note) This work was chosen because it is in stark contrast to the visions of artists who project their stories into the future. Here we are witnessing exactly the photograph of an opposite, nihilistic thought, in which young couples are filmed during the construction of their present and not of their future.

FOTOTECASIRACUSANA

© 2014 - 2021 fototeca siracusana

largo empedocle,9 96100 - siracusa (Italy) -  CF 93087090895

  • Instagram - Bianco Circle
  • Pinterest - Bianco Circle
  • Facebook Clean